Final day

6 september 2017 - Kaapstad, Zuid-Afrika

De laatste dag, en die was nog aardig druk. De kabelbaan naar de Tafelberg was open! jippie!!!! Eerst in de ochtend naar Robben eiland. Mooie ervaring, toch wel indrukwekkend. Alleen de zee, die was vandaag ruw (het was volle maan gisteren) , dus allebei toch wat zeeziek. Maar het was de moeite waard.
Vanmiddag dus alsnog naar de tafelberg. Supergaaf!! het was gelukkig open na twee dagen sluiting ivm de wind. En toch waaide het behoorlijk, wat ook de verwachting was gezien de ruwe zee. Maar ongelooflijk wat een mystiek er hangt om die berg. Altijd bewolkt/ in de wolken, hoe mooi het weer beneden ook is vandaag. Maar juist door het aanwezig en afwezig zijn van de wolken boven, erg mystiek en mooi. Heel blij dat we dit nog hebben meegekregen.
Ik schrijf dit vanuit Kaapstad Airport. Het zit er op. Over een dik uur stijgen we op, en dan is het nog 112 uurtjes vliegen (en slapen hoop ik). Morgen weer thuis.
Het was leuk dit te delen met jullie en we hebben de reacties super leuk en attent gevonden. Dank daarvoor. Tot snel weer, wellicht voor het nog eens goed bekijken van alle foto's . Liefs dennis en chantal