Hluhlwe

27 augustus 2017 - Hluhluwe, Zuid-Afrika

Zijn we weer. Vandaag de laatste dag en kans om wild te spotten. Hebben we dus gedaan. We krijgen er geen genoeg van. Een kleiner wildpark in de buurt. Ook de big 5 available al hebben we ze niet allemaal gezien. Maar een prachtig park. Groener en bergachtiger dan het kruger park. En de lunch op de top was dan ook inmens mooi. Dat bergachtige had einde dag overigens ook consequenties. Want wat we met een polo allemaal voor tracks getreden hebben. Niet gezond riep ik al een past dagen. En ja hoor vanmiddag met voor terugkomst op de losse panne. Schokbreker aan gort getreden. Daarmee nog de laatste 800 meter moeten rijden over de 'oprijlaan' van de lodge die nog het meest overeenkomt met het circuit van Parijs Dakar. Gelukkig is er dan gehuurd via een decent car verhuur bedrijf europcar. Na wat heen en weer gebel is een car wissel geregeld morgenochtend. Als alles goed gaat zijn we dan met op tijd weer op weg naar de volgende lokatie.... alles komt uiteindelijk goed ook in afrika gr dennis chantal

1. Ingrid:
    27 augustus 2017
    Elaba, beetje op de auto's passen he, geen brokken maken daar!
    De foto van de giraffe is super mooi. Gave dieren zijn dat he.
    Wat een avonturen beleven jullie daar toch. Morgen op naar de volgende locatie. Ben benieuwd.
    Tot morgen, liefs zus